.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 26 aprilie 2012

Spiritul meu saluta Spiritul tau !




Am invatat sa privesc cu atentie ...mai intai in ochii tai .
Acolo descifrez daca am voie sa deschid portile corpului tau .
Oricat intuneric ai avea ( nu-mi este strain ...caci tot atat am si eu ), astept clipirea care sa-ti aprinda scanteia .
Imi controlez gandul si-mi umplu inima de bucurie . E o senzatie pentru care inca nu am gasit cuvinte sa o descriu.
N-ai cum sa stii ca-n mine bucuria sta sa planga :)
Daca nu mi-as controla respiratia ...te-as speria crezand ca te bocesc ...
Corpul tau fizic , imi este necunoscut ... Frumos, dar necunoscut.
Numai involburarea ce-l inconjoara imi este atat de cunoscuta ...ca si parte din mine.
Din crestet si pana-n talpi te "stiu".
Din cerc in cerc mi se ingaduie sa te stiu.

Eu nu-ti voi descifra cum e cu Reiki...
Doar atat : incepe cu un gand , treci de cuvinte si... lasa sa se-ntample !



Un comentariu: