.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 12 octombrie 2011

miercurea fara cuvinte ( 27 )





(initiativa : intre vis si realitate )

:)

20 de comentarii:

  1. felinare:)
    imi sunt tare dragi felinarele...mi se pare ca fac noptile mai frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Lumina intotdeauna va birui intunericul"...
    daca exista cineva care sa scapere chibritul !

    Frumoase fotografii !

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place ideea. De la lumina amurgului, la luna care face concurenţă felinarului. :)
    O seară plăcută îţi doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. frumoasă ideea, intr-adevăr.
    a doua foto îmi place în mod deosebit.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumos surprinsa lumina! artificiala si naturala, calda si romantica...

    RăspundețiȘtergere
  6. Lămpi ascunse între frunze sparg noaptea la concurenţă cu luna.

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoasă atmosferă se crează cu luminile acestea!Îmi plac fotografiile!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ultima e, de departe, prima. În matinalele mele preferinţe!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase imagini, melancolice, romantice!
    Sa ai o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. imagini care invita la visare :)

    zi frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ti-am adaugat poza aici simpler.ro/mfc

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos! Nu prea mai ramane loc de alte cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  13. A fost o zi buna .
    VA MULTUMESC pentru vizita !

    Acum...o noapte buna ! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. o lumina care ne ghideaza. Oricand si in orice moment, vom avea o lumina calauzitoare, trebuie doar sa o cautam atent, sa ne dorim sa mergem mai departe.

    RăspundețiȘtergere