.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 18 august 2017

”ce e sus e si jos”


Incercam sa descriem Viata, liniar, prin cuvinte, concepte, teorii ...
Si-automat , mintea selecteaza, folosindu-se de ceea ce am acumulat prin cunoastere mijlocita ( zic si eu ): ”ăla a zis, a cercetat, si-a fost BINE, celălalt a facut-o RĂU”...
Asta nu e Viata .
Ea e non duala ; e noneuclidiana.
Biologic, numa ne-am imbunatatit aspectul, care nu-i mare ”evolutie”.
Cele trei: credinta, ratiuna si imaginatia, ingaduite de "ceva" la care nu ne duce mintea, inseamna evolutie.
E un zvon, despre creier si sistemul nervos...cum ca ar forma un domeniu cuantic , iar unde-mi este atentia, mi-e realitatea fizica. Multidimensionala.

Mi-apuc urechile daca ma arunc in fractali.
Pentru ca in ei eu intuiesc acel ”ce e sus e si jos”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu