.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 19 mai 2017

Leonard Cohen

"M-am născut în lanțuri, dar am fost eliberat. 
Am fost vânt. Frunze uscate strivite de pereții unui spital homeopatic. 
Am fost viu. Am fost viu în îngrozire. 
Ursitoarele s-au aplecat deasupra mea asemeni unei echipe de fotbal. 
Au început să-mi dăruiască lucruri. 
Și apoi să mi le ia. 
Darurile care nu cadrau le-au aruncat înapoi în pâlnia ne-existenței. 
Daruri au fost multe și multe au fost avertismentele care le-au însoțit. 
Îți oferim o inimă excelentă, dar dacă bei vin vei începe să urăști lumea. Luna este sora ta, dar dacă iei somnifere te vei trezi în compania unor femei nefericite. De fiecare data când te vei îndrăgosti vei pierde un fulg de nea din amintiri.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu