.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 11 aprilie 2017

Jason Mraz - I Won't Give Up




"Când privesc în ochii tăi,
E de parcă privesc spre cerul nocturn,
Sau la un frumos răsărit de soare,
Ei tăinuie atât de multe,
Şi exact ca acele stele străvechi,
Văd că ai venit atât de departe,
Pentru a ajunge exact unde eşti.
Cât de bătrân ţi-e sufletul?
Nu voi renunţa la noi,
Chiar dacă cerul se va înnora,
Îţi dărui toată iubirea mea,
Continui să privesc în sus.
Şi când vei avea nevoie de spaţiu,
Pentru a naviga un pic,
Voi fi aici, răbdător, aşteptând
Să văd ce vei găsi.
Pentru că şi stelele ard,
Unele chiar cad la pământ,
Avem multe de învăţat,
Dumnezeu ştie - merităm asta,
Nu, nu voi renunţa.
Nu vreau să fiu cineva care pleacă cu atâta uşurinţă,
Sunt aici pentru mult timp, şi voi fi diferit, aşa cum pot,
Neînţelegerile noastre ne învaţă bine cum să folosim
Uneltele şi darurile pe care le avem, multe sunt puse la bătaie,
Şi, într-un sfârşit, continui să fii prietenul meu, cel puţin, am avut intenţia
Să funcţionăm, nu ne-am sfărâmat, nu am ars,
A trebuit să ne învăţăm cum să ne-ndoim fără să ne distrugem,
A trebuit să aflu ce am şi ce nu sunt
Şi cine sunt.
Nu voi renunţa la noi,
Chiar dacă cerul se va înnora,
Îţi dărui toată iubirea mea,
Continui să privesc în sus.
Continui să privesc în sus.
Nu voi renunţa la noi (nu, nu renunţ)
Dumnezeu ştie că sunt destul de puternic (sunt puternic, sunt iubit)
Avem multe de învăţat (suntem vii, suntem iubiţi)
Dumnezeu ştie că suntem destoinici (şi suntem destoinici)
Nu voi renunţa la noi,
Chiar dacă cerul se va înnora,
Îţi dărui toată iubirea mea,
Continui să privesc în sus."

Un comentariu: