.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




luni, 27 iunie 2016

- pink mondays: Rugaciunile fiecarei zodii :)))





"Berbec: Oh, Doamne! Te rog frumos sa imi dai rabdare, caci am mare nevoie de ea. Si o vreau ACUM!

Taur: Doamne, te rog frumos, ajuta-ma sa invat sa accept schimbarea in viata mea! Dar nu acum, mai lasa-ma sa mai astept un pic.

Gemeni: Doamne, am si eu o rugaminte. Am o mica intrebare pentru tine, daca ai timp. Cine esti? Ce exact esti? Unde te afli? Cati sunteti acolo, esti unul singur? Nu pot sa imi dau seama.

Rac: Doamne, pentru mine esti ca un tata. Vreau sa ma pot baza pe tine, sa imi dai siguranta, mai ales acum in momente grele cand mama este atat de departe de mine.

Leu: Tatal nostru, al tuturor, cred ca esti mandru sa ai un fiu ca mine!!!

Fecioara: Doamne, fa lumea un loc mai bun si te rog mult, nu repeta greseala de ultima data, ca uite ce-a iesit!

Balanta: Doamne, stiu ca ar trebui sa iau deciziile de una singura. Dar, pe de alta, parte, tu ce crezi ca ar trebui sa fac? Astept un sfat din partea ta, un semn, orice.

Scorpion: Doamne, ajuta-ma sa imi iert dusmanii, macar pe cei vechi de 10-15 ani, chiar daca nenorocitii nu merita!

Sagetator: Oh, Atotputernicule, Atotstiutorule, Atotiubitorule, omniprezentule, vesnicule Dumnezeu, te rog inca o data,a mia oara: ajuta-ma sa nu mai exagerez!

Capricorn: Doamne, voiam sa ma rog, dar am realizat ca trebuie sa imi dau seama EU care este solutia pentru problemele mele si sa ma descurc singur. Merci oricum!

Varsator: Buna, Doamne! Unii spun ca esti barbat. Altii spun ca esti femeie. Eu spun ca fiecare dintre noi este Dumnezeul sau. Asa ca, de ce sa ne rugam?

Pesti: Dumnezeule Atotputernic, in timp ce ma afund in visare, pentru a-mi ineca durerea si nefericirea, ma rog ca delirul meu oniric sa fie pentru onoarea si gloria ta!"

(notiţa publicată de SKAT)


- initiativa: cybershamans.blogspot.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu