.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 1 iunie 2014

de la Osho citire...


"Ceea ce rostesc eu poate sa nu reprezinte ceea ce vreau sa spun, iar ceea ce vreau sa spun poate sa nu fie ceea ce este rostit...asadar nu confundati spusele mele cu mesajul meu.
Cititi mereu printre randuri, urmariti intotdeauna nu ceea ce s-a spus, ci ceea ce a fost indicat.
Exista lucruri care nu pot fi spuse, dar pot fi aratate, indicate.
Tot ceea ce este profund si tot ceea ce este fundamental poate fi doar aratat, niciodata rostit.
Iar eu spun lucruri care nu pot fi spuse, prin urmare nu va agatati de cuvintele mele.
Dati intotdeauna cuvintele deoparte, ca si cum ar fi nesemnificative, si patrundeti adanc, cautand intelesul fara de cuvinte, intelesul tacut...
Acesta se afla intotdeauna acolo...in spatele cuvintelor."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu