.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 28 mai 2014

Calauza



”A zburat vara în goană ca şi cum n-ar fi fost
Mai sunt zile calde, dar nu e de ajuns
Tot ce s-a putut s-a împlinit lesne
Mi-a căzut în palmă, dar nu e de ajuns
Nici răul şi nici binele n-a venit din senin
Avem în faţă lumina, dar nu e de ajuns
Viaţa m-a ocrotit, m-a luat sub aripă
Sunt un om norocos, dar nu e de ajuns
Frunzişul mi-e întreg, ramurile neatinse
E limpede ziua, dar nici asta nu e de ajuns”



( via Marian Sorin Radulescu: Versurile lui Tiutcev recitate de Călăuza pentru Profesor, Scriitor şi fiecare spectator )

http://www.crestinortodox.ro/editoriale/calauza-filmul-andrei-tarkovsky-141532.html



"Creatia este unul dintre momentele de pret in care ne asemanam Ziditorului; de aceea, n-am crezut niciodata intr-o arta independenta de Ziditorul suprem, nu cred intr-o arta fara Dumnezeu. Sensul artei este rugaciunea, este rugaciunea mea. Daca aceasta rugaciune, daca filmele mele pot aduce oamenii la Dumnezeu, cu atat mai bine. Atunci viata mea isi va capata intregul sens: acela, esential, de a sluji." - Andrei Tarkovsky

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu