.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 10 mai 2014

”Legile”

”Legile”...(si nu numai Kybalionul), constientizate si lasate in seama mintii, ma indeparteaza de trairea momentului in care sunt totul si una :))). Constientizarea acestora ma indeparteaza de serenitatea functionala a celui asezat pe drum ca sa ia ceea ce-i este la-ndemana fara sa-si indrepte atentia la orizont. 
Ce linie perfecta pare orizontul! 
De neatins. 
Drumul mi se-nfige precum o sulita intr-un punct al orizontalei/orizontului (sa-l notez cu A de la adevar?)
Hmmmm...Urc, cobor, cad, ma tarasc, ma chinui invatand inca o data si-nca odata, sa merg si sa-mi pun la treaba simturile :)) sau poate ele ma ridica pe mine ( in trup, in minte , in suflet ). 
Urc bolovanul zilei precum Sisif, iar pe partea cealalta ma rostogolesc cu totul ...Nimic nu-i drept, nivelat , nici macar cararea ce-au batatorit-o inaintasii...Vorbele goale au marit crapaturile, noroiul aruncat de materialistii vulgari m-arunca pe spate de stau prostita cu ochii-n cerul lumii si cu gustul murdariei in cerul gurii.
Si totusi ce linie perfecta pare orizontul! 
Nici o invatatura nu-i originala, nici macar ideea nu-i originara...
Asa ca...”crucific” acest moment ( sunt acest moment!).
Pe orizontala lui AICI, infig vericala ACUM si le traiesc pe toate-n ”numa una” din mine : 
- sunt spirit si-s eu insami ca si creatie mentala a Universului
- paradoxul trebuie rezolvat in viata, dar nu sa rastorni ci, sa aduni josul cu susul
- in mine se manifesta materia, energia, sufletul..
Le-am pipait, le-am imaginat si intuit, fara pretentia ca le si controlez. 
Vibrez, deci exist! :)))
- ”Asemanatorul” mi s-a dat,”neasemantorul” ma creste
- numa cu Voia/Vina mea ma mai târăște, inainte si-napoi...”pendula”
- nimic nu-i intamplator! Nici eu!... chiar daca uneori mai sunt jucata de altii
- ”si cald si rece-mi curge prin vene”
Nu am puteri ca sa controlez, mi s-a-ngaduit numa un strop de ”arta„ cand privesc prin voalul clipei...





(Anna Gillespie | Sculptor)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu