.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 7 decembrie 2013

Leapșa Cititorului de Cărți

 
1 - Prima mea amintire cu mine ”citind”:
Mosul meu imi citea in fiecare seara, apoi , cu un creion bont, pe pagina citita, apasam cifrele de la 0 la 9...
 
 
 
 
 
2 - Prima carte pe care am citit-o și recitit-o:
 
 

 

3 - O carte pe care fiecare copil ar trebui s-o citească:

 

4 - Locul meu preferat de citit:
...în pat, rezemată de perete, între perne și-ncă o pernă pe genunchi.

5 - Accesorii obligatorii în timpul lecturii:
...creionul și un caiet de mazgălit, altfel scriu direct pe carte :D și, de curând, musai, ochelarii.

6 - Numărul cărților de pe lista mea de lecturi viitoare:
* Carlos Castaneda
* Alexandru Ciobanu
* Pistis Sophia dezvăluită
*
*

7 - O carte pe care am primit-o:
 

8 - O carte care mi-a schimbat viața într-un fel:
 
 

9 - O carte care-mi place, dar care pare să nu placă mai nimanui:
 

10 - O carte care nu-mi place, dar pe care toată lumea pare s-o iubească:
 

11 - O carte care ma intimidează:
 

12 - Trei dintre scriitorii mei preferați:
* Mircea Eliade
* Nichita Stanescu
* Ileana Vulpescu
 

Leapșa preluata de la Pandhoraa si Karma

Un comentariu: