.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 25 noiembrie 2012

Brumar...

 

Dincolo de toate explicatiile si interpretarile savante , „fiinta mea" percepe transformarea ...
Si-mi folosesc Cuvintele ca sa pot stabiliza prin intermediul lor ..”momentul"!
Momentul uimitor .
Este vorba despre m o m e n t .
Toata viata m-am cautat numai in ceilalti; a
bia acum imi vad chipul si, mai ales pletele ... cu bruma !
Ma ridic , rotindu-ma antiorar ...cu mainile in orant.

Apoi mi se-ntrerupe ruga si mana dreapta ramane ridicata sus , iar stanga se-ntinde lateral .
S-a dus si Gandul ...
Sunt doar Fiinta...
Si, ca-n dansul dervisilor rotitori, pasesc...in dimensiunea misterioasa a interioritatii mele .

- pictura:Henri Martin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu