.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 1 septembrie 2012

" cumintenia zilei "


Nu mai tanjesc dupa forme si nici dupa chinul unei carti scrise de un ne/prieten...
Pandesc, si ma simt pandita ...
Clipesc precum un pradador, si daca ma reped in lumina, iar se exagereaza ca, numai ingerii deschid aceste porti :)))
Aiurea !
Uite unde am ajuns , dupa ce s-au pierdut cartile-ntelepte...si ne-au ramas numa fisele, luate de vant, din clinicile de psihiatrie .
Nu sunt altfel...decat lumea...
si la fel ca ea , cred ca e foarte greu, sa raman eu insami, in lipsa intunericului.


( - pictura:Alexander Rodin )

6 comentarii:

  1. sa ai un sfârsit de saptamâna tihnit! >:<

    RăspundețiȘtergere
  2. uf, corect, iaca ma simt jenat...
    am trecut, am citit, am vazut, sincer nu pot participa la dialog, nu indraznesc sa intru pe taramuri necunoscute, dar "seara buna si week-end placut" puteam sa zic!
    iaca zic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Blogul asta-i ...monolog !

      Zile bune ! >:D<

      Ștergere
    2. Greu ! Blogul asta-i ca trestia din poveste ...
      Soptesti in ea trecerile si petrecerile din ganduri , si ...la prima adiere, te-ntrebi al cui e strigatul :)))

      Ștergere