.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




joi, 26 iulie 2012

4. Ritualul Mesagerului

” 1. Aseaza-te si relaxeaza-te complet. Lasa-ti mintea sa umble pe unde vrea, gandul sa curga fara nici un control.
Dupa un timp, repeta-ti: ” acum sunt relaxat, iar ochii mei dorm somnul lumii.”

 2. Cand simti ca mintea nu-ti mai este prinsa cu nimic, inchipuie-ti o coloana de foc la dreapta ta. Atata flacarile, ca sa fie vii, stralucitoare.
Atunci, spune-ti incet: ” ordon subconstientului meu sa se manifeste. El mi se deschide si-si dezvaluie secretele magice.”
Asteapta putin, concentrat  asupra coloanei de foc.
Daca apare vreo imagine, ea va fi o manifestare a subconstientului tau.
Incearca s-o retii.

 3. Mentinand coloana de foc din dreapta, imagineaza-ti acum alta coloana de foc, la stanga.
Cand flacarile vor fi foarte vii, spune incetisor urmatoarele cuvinte: ” Fie ca forta Mielului, care este in tot si-n toate, sa fie si in mine cand imi invoc Mesagerul .( Numele Mesagerului) imi va aparea acum.”

 4. Discuta cu Mesagerul tau care va trebuie sa apara intre cele doua  coloane.
Discuta-ti problema pe care o ai, cere sfaturi si da-i ordinele necesare.

5. Cand discutia s-a terminat, desparte-te de Mesager cu cuvintele: ” Multumesc Mielule pentru minunea pe care am infaptuit-o.
Fie ca ( numele Mesagerului) sa se intoarca ori de cate ori il invoc si cand va fi departe, sa ma ajute sa-mi realizez opera.”

Ia aminte:  la prima invocare – sau la primele invocari, depinde de puterea de concentrare a celui care realizeaza Ritualul – nu se spune numele Mesagerului.
Se spune doar ” El”.
Daca Ritualul a fost bine executat, Mesagerul iti dezvaluie imediat numele, prin telepatie.
Daca nu, insista pana ce reusesti sa-l aflii si numai dupa aceia poti sa vorbesti cu el.
Cu cat repeti mai des Ritualul, cu ata mai puternica va fi prezenta Mesagerului si cu atat mai rapide vor fi actiunile lui.”

( Paulo Coelho – Jurnalul unui mag  )



4 comentarii:

  1. Bună seara. În urmă cu ceva timp ai întrebat dacă accept un schimb de linkuri, întrebare pusă în "Bălgradul de azi". Acel blog este blocat şi mai durează probabil vreo două luni până la deblocare, motiv pentru care intru mai rara pe acolo.
    Accept acel schimb de linkuri şi chiar am preluat linkul tău. Noul meu blog este "Poghiaz prin burg" şi se găseşte aici: http://burgulmeu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-mi amintesc sa fi solicitat vreodata schimb de linkuri ...Nimanui :)Nu consider ca am prea multe de transmis de pe blogul meu . Eu doar insir margele colorate :)))

      Dar imi face placere sa va vizitez si sa admir imaginile si toate postarile tale , asa ca multumesc >:D<
      Cu greu am reusit sa ma conectez ...Am preluat linkul .
      Cu drag !

      Ștergere
  2. e bine sa credem in povesti...
    fiecare poveste poate fi o taina...deslusita sau nu :)

    RăspundețiȘtergere