.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 22 februarie 2012

"puterea"


„Multi ani am studiat si am practicat magia, alchimia, siintele oculte: eram fascinat de ideea ca o mana de oameni poate detine o putere imensa, care in nici un caz nu putea fi impartita cu restul omenirii fiindca ar fi fost deosebit de riscant sa lasi pe maini nepricepute acest enorm potential.
Am facut parte din societati secrete, mi-am bagat nasul prin secte exotice, am cumparat carti extrem de scumpe de pe piata neagra, mi-am petrecut o gramada de timp in ritualuri si invocatii.
O duceam intr-un du-te-vino de intrari si iesiri din grupuscule si confrerii, mereu entuziasmat ca ma intalnesc cu cineva care in sfarsit avea sa-mi dezvaluie misterele lumii nevazute, si de fiecare data deceptionat sa aflu, in final, ca majoritatea acestor oameni – chiar daca erau bine intentionati – abia daca urmau o dogma sau alta, cei mai multi se transformau in fanatici, tocmai pentru ca fanatismul este singura cale de a stinge indoiala care nu inceteaza niciodata sa atate sufletul omenesc.
E adevarat ca am descoperit si cateva ritualuri care functionau.
Insa am descoperit de asemenea ca acei care-si spuneau maestri si detinatori ai secretelor vietii, care sustineau ca stapanesc tehnici in stare sa dea oricarui om puterea de a obtine tot ce-si doreste, pierdusera complet legatura cu invataturile anticilor. „

( Paulo Coelho – Zahir )

6 comentarii:

  1. E în fiecare din noi puterea...doar trebuie să o descoperim..:)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa cum cred ca exista si alte fiinte in spatiu, nu doar oamenii, asa cred si ca exista magie. Crede si nu cerceta.

    RăspundețiȘtergere
  3. "invataturile anticilor"
    Aici sa se afle adevarul adevarat!? Aici?

    RăspundețiȘtergere
  4. "..am văzut că omul nu poate să pătrundă ce se face sub soare; oricât s-ar trudi el să cerceteze, tot nu va putea afla; şi chiar dacă înţeleptul ar zice că a ajuns să înţeleagă, tot nu poate să găsească."

    RăspundețiȘtergere