.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 17 decembrie 2011

Colinda de inima


"Voi colinda cu inima mea
mergând prin zăpadă,
mâna mea în cinci colțuri ca o stea
începe cuvinte să vadă.

Brațul meu, o coadă de cometă,
umărul și pieptul meu - cer.
Căldura lor secretă
lucește albastră de ger.

Să fiți liniștiți, să aveți parte de liniștea albă
sub cetina verde împodobită.
Ochii mei, două vergele-ntr-o salbă,
împodobesc ora, clipită.

Ave vouă, bărbaților, femeilor,
inima mea vă salută,
ninge deasupra secundelor, orelor
cu zăpada argintie și mută.

Ding-dang, numai inima, ding-dang, numai ea
bate la mesele voastre,
în noaptea aceasta e-o singură stea
și-o nenumărare de ceruri albastre."

( Nichita Stanescu )

20 de comentarii:

  1. yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    mama ce bataie mananci, ce bataie mananci... ca ai disparut atata timp!
    Mai intai de toate lasa-ma sa te iau in brate, sa te strang tare, tare, si sa te pupacesc.

    :)
    Bine-ai revenit in cibergspatiu!
    Ma bucura privirea ta. E mai senina, mai asezata, insa bucuria din suflet inca nu licare cum ar trebui!
    Dap, Oana are dreptate, ESTI FRUMOASA, Nima!
    Oana, sarut'mana!

    RăspundețiȘtergere
  2. oana...>:D<
    " Chiar daca slava clipei-acelui ceas s-a dus pe veci"....brobodica va ramane :)))))

    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  3. "Parul sa fie de soc
    sa nu ma omori de tot"
    :)))
    La strans in brate ... am experimentat pe baietii mei. Te imbratisez cu toata dragostea !

    M-a lovit tramvaiul ( si la propiu si la figurat ), dar am scapat !!!Masina este sfasiata... si-atat. Tot in tridimensional e mai bine :)))
    Pup !

    RăspundețiȘtergere
  4. DA !
    Pe 12 noiembrie , in Bucuresti intr-o intersectie...Plecam de la baietii mei . A fost "stop" , si ...nu's cum a intrat tamponul tramvaiului in stanga ; a facut gaura in usa si restul a sfasiat .
    Ei, uite asa mi-am exaltat constiinta ...pana-n 5D :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. Dar tu nu ai patit nimic, nu?!
    :)
    mai ai puterea sa glumesti cu astfel de lucruri?
    ... si cum a fost in 5D?

    RăspundețiȘtergere
  6. Culmea !!! Nu am patit nimic ...fizic ( nici sotul meu ).
    Mi-au clantanit dintii, am recunoscut "momentul" accidentului cand mi-am rupt piciorul , am tipat la Dumnezeu ca mai bine ma omoara decat iar schiloada in spital ...apoi o mare liniste :))

    Pai...pentru 5D ar trebui sa invat un nou alfabet :))) ...cuvinte noi...

    RăspundețiȘtergere
  7. si ti-ai rupt din nou piciorul?
    Acelasi picior?!

    dap... pentru 5d chiar ca e nevoie de un nou alfabet, de cuvinte noi.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Nuuuu ...( Sunt o balbaitaaa!! ). Nu am patit nimic !Doar mi-am retrait ( mental ) momentul de acum 2 ani . Nu's cum am scapat, dar ...am scapat !( Voi cauta poza masinii s-o vezi !)

    Pup ! Ma bucur ca ai revenit si tu in cibergspatiu!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  9. http://papillondavril.p.a.pic.centerblog.net/99f1ee66.png mi-a fost dor de tine!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. bine ai revenit! ma bucur mult :) esti atat de vie in poza incat mi-ai facut chiar si cu ochiul. si frumoasa. te imbratisez si sper sa cantam impreuna odata Marie si Marioara :))

    RăspundețiȘtergere
  11. cosmin ....
    >:D< Din rarunchi !!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. daca raman :))
    cum e cerul pe-acolo? ma bucur ca ai depasit ce trebuia; sper sa fie (din ce in ce) mai lejere daca mai sunt sa fie.
    Sarbatori superbe! nima
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Soare, senin, multe fructe de paducel, copaci de strans in brate , alei rotunde, cete de pitigoi, vrabiute ce ciocanesc pe la ferestre ...L i n i s t e , de-mi aud inima !

    Sarbatori fericite, Cosmin !

    Imbratisari fetelor tale ! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Nichita ne colinda in veci cu a sa Inima !
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  15. `*•.¸¸.•*´ `*•.¸¸.•*´`*.¸¸ .•*´ `* .•*´`*

    RăspundețiȘtergere