.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




vineri, 30 septembrie 2011

“ a privi” cu INTENTIE


Din nou despre BRACO.

Cand se vorbeste despre un om ca “lumineaza” ..mai intai avem un nod in gat, apoi cautam felinarul care-l lumineaza. Si de obicei il dibuim …:))… cu mintea - sclipitoarea minte , puternica minte …care-ti aduna datele de la inceputul lumii si pana mai ieri .
Si ce daca psihiatrii nu confirma o boala mentala, si mai …inca o data, ce daca !
O fi si asta un escroc care se-mbogateste …( Doar, este format ca economist !:)))
Si…trecem mai departe astepand ca printre noi sa coboare Dumnezeu, dar sa-l vedem cand coboara , altfel nu-i adevarat !…Daca o fi numai o psihoza in masa?:).

Astazi am citit vestile de la Draga mea Totem …arhitecta coapta , infipta-n materie dar cu certitudinea ca materia asta este tinuta in Spirit , ca Adevarul se cauta , dar nu se gaseste pe-aici…dar, important este, sa fim atenti la ce-nvatam din aceasta cautare.

Braco , nascut in Croatia …nu prea departe de Romania , a fost invitat in America sa accepte sa–si foloseasca harul peste cei ce-si doresc asta .
Si, spune Draga Totem ca … Braco , oriunde se opreste , sub privirile lui cu INTENTIE , trec rauri de oameni.


Si-a luat bilet si a intrat in sala poate putin curioasa , dar sigura pe ea .
In prima zi :

-„ Braco este un barbat inalt, frumos, bine facut, cu o expresie de bunatate , blandete si dragoste...E o placere sa te uiti la el...
N-am vazut ingeri, lumini sau ceva neobisnuit...dar am simtit energia...Am fost la 4 sedinte, de la prima m-am simtit f. usoara, iar la a 3-a eram asa de usoara ca ma tineam cu mana de scaunul din fata ca sa nu ma legan. Am simtit de aesemenea electricitate in jurul capului si mainii stangi.
-V-am pus in gand, in rugaciune in timpul sedintelor cu Braco.”

A doua zi:

” Lipsa de greutate,am simtit-o mai puternic de data asta, de cateva ori m-am simtit usoara ca un fulg, daca nu ma tineam cu mana de scaunul din fata simteam ca o sa cad pe spate. Ne tineau in picioare cand intra el in sala....De asemenea am simtit furnicaturi peste tot.
Cam 5-10 cm in jurul lui, culoarea s-a accentuat si am vazut-o miscandu-se cu viteza f. mare, fractiuni de secunda, inainte si inapoi ca razele de soare.
Din ce ni s-a explicat am inteles ca el ii uneste intai pe toti oamenii in „unul” si-i leaga apoi cu sursa.
Ieri o femeie s-a ridicat in picioare si a spus ca spre sfarsit l-a vazut pe Braco ca o pata de lumina aurie si oamenii din sala la fel, pete de lumina aurii. A vazut cum toate luminile astea se unesc in aer si se ridica in sus.
Alaltaieri o alta femeie s-a ridicat dupa ce a plecat el, si a spus ca in timpul sedintei cu Braco ( el intra in sala, sta pe scena, se uita la oameni, sta intre 5 si 8 min , pe urma pleaca si prezentatorul intreaba daca cineva are ceva de spus) au aparut entitati in jurul lui si ca inca nu au plecat. Chiar daca Braco a plecat ele sunt inca acolo, si merita sa le recunoastem si sa le multumim.
S-au ridicat multi oameni in decursul celor 2 zile cat am fost acolo sa spuna despre efectele pe care le-au avut asupra lor vizitele anterioare cu Braco, caci f. multi erau oameni care-l vazusera inainte. Au fost si povesti cu ce li s-au intamplat chiar in timpul acestei vizite.

Mi s-a intamplat si mie ieri ceva...In drum spre hotelul lui (am avut de mers cam jum. de ora pe jos ), mi-am sucit glezna stanga din cauza sandalelor, pe pietrele de pe drum. M-a durut un pic si s-a umflat destul de mult, ma gandeam ca o sa se si invineteasca, ca pana seara o sa fie mai rau - cum ar evolua asa ceva in mod normal. Seara cand am ajuns acasa umflatura daduse inapoi, iar acum de dimineata a trecut de tot.
Din cate am mai vorbit cu oamenii din jur, energia asta dureaza cateva luni bune.
Am mai avut inca 2 imbunatatiri...La spate, pe la mijlocul coloanei aveam o durere la vertebre dar numai intr-o anumita pozitie (am ridicat greutate mare cand am muncit la casa) . Trebuia sa stau cu spatele drept ca sa nu simt. Acum nu ma mai deranjeaza de loc in orice pozitie as sta.
Tot la piciorul stang unde se pare ca am o slabiciune, acolo am toate belelele, de vreo 4-5 ani aveam ca o boaba de porumb , pe partea din interiorul piciorului , in sus de la degetul mare, cam 7 cm unde sunt o gramada de ligamente si osicioare, o crestere ca de calciu, facuta de la un pantof. De ieri am observat ca a dat inapoi, abia se cunoaste o denivelare mica.
Deci energia lucreaza in mine.

In sfarsit am ajuns acasa iar emotiile mele sunt inca vii .
Te pup si-ti trimit cateva adrese:
www.bracoamerica.com
www.braco-info.com
www.braco.net


( vesti de la Draga mea Totem )

12 comentarii:

  1. fain!

    o noapte buna si tie, Nima draga! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)
    Sarut'mana, Nima

    Nu ma mai amuz, pentru ca mintea mea face corelatie cu raurile de oameni care se calca in picioare si suduie ori de cate ori popii se gandesc ca trebuie sa mai dovedeasca cat de credinciosi sunt oamenii si ce minuni fac niste ramasite umane, unse cu har... omenesc (moaste).

    Nenea Braco, frumos, destept si plin de energie de poti pompa curent intr-un oras intreg, daca este atat de bun, de ce nu se duce in spitalele unde mor pe capete copii de cancer????
    Exista un spital in Italia (fac referire la el, pentru ca m-am intalnit saptamana aceasta cu o poveste spectaculoasa si foarte trista) unde sunt adunati copii din Romania cu diferite malformatii congenitale (in special la corason), inca de la 2-3 luni, si sunt tratati regeste (medicii sunt PLINI DE LUMINA ca intr-adevar iti ramane un nod in gat), insa medicina chiar si in mileniul III este limitata.
    De ce nu merge minunatul acesta incandescent in aceste spitale?
    Am vedea cu ochii nostri miracolul energiei lui!
    Si mai mult decat atat, am salva mii de copii aflati in suferinta maxima (pe langa ei familiile lor).

    Ia'ntreab-o tu pe Totem (o salut cu condescendenta) cate spitale de copii s-au golit in urma trecerii lui nenea (personaj principal in poveste) acesta plin de energie precum hidrocentrala de la Fukushima.

    O duminica calda, frumoasa si colorata, iti doresc.
    Las la portita... nasturasi (nasturtium officinalis)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu fi suparat AR ...
    Braco poate atat cat ii ingaduie Dumnezeu .
    Nu stiu sa citesc in engleza ca sa aflu pe unde trece Braco, dar ce mi-a scris Draga Totem ma convinge ca sunt si oamneni...ALTFEL.

    Si mai ales nu stiu de ce sunt boli in lume ...poate banuiesc ceva , dar e greu de spus .

    Multumesc pentru nasturas .
    Sa-l mananc, sa-l pun in ceaiiiii, sa-l pun langa tampla albitaaa ?! :))
    Sau mai bine ...mi-l imaginez ca-l aranjeaza ANDY GOLDSWORTHY ( uf! greu l-am scris !)in "gradina" lui .

    http://www.writedesignonline.com/history-culture/AndyGoldsworthy/overview.htm

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Suparat?
    Cu ce simturi ai depistat supararea mea?
    :))
    Nu sunt suparat, sunt uimit. SIDERAT! Pana unde efectul de turma isi face simtita reverberatia...

    :)
    Toti oamenii sunt altfel NIMA!
    Nu e musai sa fie Braco, Traco, Maco.
    Nu e musai sa cheme turmele dupa ei... e musai sa "sfinteasca locul" unde pasii lor calca.

    :)
    De ce sunt bolile in lume?
    Pentru ca terra este guvernata de o singura lege IMPORTANTA: "selectie naturala".
    De n-ar fi fost "selectia naturala", Dumnezeu ar fi trebuit sa gaseasca alta formula prin care sa poata lua nastere o noua materie, noi "spirite".

    Unii "ganditori profunzi"au dat explicatia cum ca oamenii se-mbolnavesc, sufera, pentru ca au pacate".
    Insa acei ganditori "profunzi"au uitat sa priveasca in jur: toate vietuitoarele se-mbolnavesc si sufera... apoi sucomba!

    Bine, in lumea noastra, a sapiensilor, am dat si noi o mana de ajutor la dezvoltarea bolilor, in aceiasi masura in care "le-am gasit si leacul"!


    Interesant este cum "vindecatorii"lui peste prajit nu pot vindeca copii (nu sunt atat de multe spitale in lume) incat sa nu faca fata...
    Dar mai usor "vindeci"mintea adultilor, decat bolile reale ale copiilor!
    :)
    Tot de tartacuta tine NIma.
    Ea e cheia!
    Dar... ne place mai mult sa credem in mister, tot dintr-un egoism exacerbat - asa ne tot convingem ca suntem speciali fata de celelalte vietuitoare, ca suntem fii de Zei, Dumnezei etc.
    Ca vom avea, dupa viata de calvar de aici... o viata de huzur dincolo, un loc intr-o strana aleasa... ca vom ajunge intr-o ierarhie de mare clasa, ca vom sta de-a dreapta Tatalui, ca....
    Noi tot vrem sa fim ALTCEVA, si ne tot chinuim sa facem "pe plac"doar-doar ne vom gasi pe lista alba!
    :))

    Nasturasul, ce sa faci cu el?
    :)
    Aseaza-l oriunde, oricand vrei sa-nchizi sau sa deschizi ceva... ipotetic.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Intreab-o pe Totem in cate spitale cu copii suferinzi de boli incurabile a fost, si CATI a vindecat!

    :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasa bi, ca si la Petrache Lupu s-a ingramadit lumea ....asa cum se-ngramadise si la Fatima , cum se-ngramadeste si la Lourdes...
    Este bine ca ceva, ceva, simtim si incepem sa ne punem intrebari ...
    Ca nu gasim raspunsuri ..asta face parte din cautare :)))

    - Ai zis tu bine despre boli ..
    De la nature ..."avant tout chose" ( praf se face Verlaine :)))

    - N-avem pacate ...doar experiente ( oricum ar fi ele !). Ca sunt "amarati" care stau cu inima-n gat si da s-o scuipe la fiecare amenintare ..asta este tot de "la nature".

    - Nici cu mintea nu ma laud . Are dreptate Ioanitescu cand zice ca "Mintea te mai si minte"

    - Da...o voi intreba pe Totem :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    Da ce, bii? Ii opresc eu sa se ingramadeasca in staul precum vor, unde vor si la ce "pastor" vor?

    :)
    Pai simtim de mii de ani, ne punem aceleasi intrebari, si raspundem asisderi, cu mici diferente de forma, nu de continut.
    Mai accesorizam ideile, le mai stergem de praf, le mai asezonam cu ceva modernitati si gata "reforma"!
    :)
    Pai si Verlaine e tot din lut, nu?

    Avem experiente? NU pacate?
    Interesant. De cine depind aceste experiente?

    "Ca sunt "amarati" care stau cu inima-n gat si da s-o scuipe la fiecare amenintare ..asta este tot de "la nature".
    Ma iarta, din aceasta insiruire de cuvinte (mult prea plastice pentru mine), nu am inteles NIMIC.
    Ce "amarati"? Ce inima-n gat? Ce scuipat? Ce amenintari?

    Pot incerca sa presupun, folosindu-ma de contextul in care le-ai scris, dar sunt convins ca voi fi departe de sensul pe care tu ai vrut sa-l dai. Asa ca astept sa ma dumiresti tu.

    :)
    Bunul, are mai mereu dreptate!
    Chiar si atunci cand spune lucrurile pe jumatate.
    NORMAL CA MINTEA TE MINTE.
    Dar daca mintea te minte si simturile te mint!
    Functie de tartacuta se fac decodarile... tocmai de aceea cei mai multi incandescenti carismatici se folosesc de mintea celorlalti, pentru ca au inteles foarte bine care este mecanismul si cum functioneaza.
    :)
    Dificil este sa vindeci un copil (mintea lui nu-l prea poate minti) cu boli incurabile, nu un adult ale carui boli pot fi provocate de mintea care minte!
    Otraveste nucleul, iar decodarile (simtirilor) se fac "hai-hui"

    Intreab-o! Sunt curios cate spitale pentru copii au fost golite n urma vizitei incandescentului carismatic.
    :))
    Intrebarile sunt drumul spre cunoastere, parca asa ziceai, nu?!
    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Io, AR, am scris comentariul de mai sus, dar fratele goagal nu m-a mai lasat sa ma loghez.
    :)
    O seara diafana.

    RăspundețiȘtergere
  9. Draga chiparosule,

    Tu esti pe...cunoastere.
    Pui intrebari ca sa te distrezi , pentru ca tu cunosti.
    Vrei doar sa-mi pui o eticheta sau :)))sa fi sigur de cea pe care mi-ai pus-o deja.

    "Bi", pemtru mine e de bine ...nici "baaaa"nu-i de rau .
    Sunt 99,99% taranca , chiar daca acu' 40 de ani nu-mi puneam intrebarile care mi le pun acum ...:D

    - Refuz "furcile caudine" ( jugum ignominiosum ).
    Am trecut o singura data si-am trezit animalul din mine.M-am intors si am lovit ( Adica am dat un pumn in gura, pentru ca precum vezi nu-s tare-n Minte :))) ).
    Prefer sa ma doara (Mare scofala sa suporti suferinta. Cu ea ne nastem si cu ea murim ), asa ca poti sa ma "omori"...

    Te iubesc si pe tine ca sa-mi pot iubi Dumnezeul, iubindu-ma pe mine !
    Pup !
    ( Am ciorba pe foc si inca fo 5 camasi de calcat !)
    p.s. - Caut-o pe Blue si cere-i iertare, si-am sa te iubesc pe vecie >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    Sarut'mana!
    si
    :(

    Nu, nu pun intrebari sa ma distrez, pun intrebari sa aflu, sa cunosc omul care gandeste si exprima acele cuvinte.

    Tarani suntem toti si, mai toti, la varste fragede nu ne puneam astfel de intrebari... pentru ca trebuia sa acumulam experienta numita tinerete.

    :)
    Degeaba refuzi "furcile caudine", prin ele tot treci (toti trecem), volens-nolens.

    Cam multa agresivitate exprimi cand faci ciorba... sa fie de la fierbere?
    Da, cam impropriu spus, ne nastem cu suferinta si cu ea murim.
    De n-am fi simtit suferinta(fizica/psihica), cu certitudine am fi fost pusi in pericol tot timpul. Nu am fi stiut cand ceva nu este in regula cu organismul nostru... chiar cu "spiritul"nostru. Suferinta (durerea) este semnalul de alarma (strigatul) al materiei!

    "mare scofala sa suporti suferinta"?
    Intreaba-i pe copii daca impartasesc viziunea ta. Intreaba-i pe parintii copiilor.

    Ce interesant:
    "te iubesc si pe tine CA SA-MI POT IUBI DUMNEZEUL"
    Aha, iubesc ca sa... pentru ca... etc!
    :))

    :soc:
    pentru ce sa o caut pe Blue?
    Dar mai curios sunt PENTRU CE SA-I CER IERTARE?

    aha... ma vei iubi pe vecie DACA...
    :)
    Oare ce-nseamna "vecia"?

    Eu te iubesc chiar daca tu nu ma iubesti si te voi iubi pana cand nu voi mai constientiza si putea simti asta!

    P.s. - ce fel de ciorba ai facut?

    RăspundețiȘtergere
  11. sarut'mana nima, salut AR!
    are poze frumoase braco; audienta aduce a "flower power".

    RăspundețiȘtergere