.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 24 august 2011

miercurea fara cuvinte ( 20 )





(initiativa : intre vis si realitate )

28 de comentarii:

  1. Dacă-i vorba de România ai greșit locul 3. Era Salam

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca locul trei e la distanta mare. Bun clasament, oricum! Felicitari pentru poza!
    Noapte linisita!

    RăspundețiȘtergere
  3. E bine si pe locul 3 dar eu cred ca uneori nu intra pe podium

    RăspundețiȘtergere
  4. interesanta perspectiva dar si cat se poate de realista! o zi cat mai faina!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat adevar crunt in imaginea ta!
    Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. odata ce cunoastem adevarul, hai sa vedem cum putem ignora problema :D

    RăspundețiȘtergere
  7. nu prea-s de acord cu clasamentul ăsta, pe locul trei ar fi fost altceva (gîndindu-mă că-i vorba de România), iar creierul ar fi fost taman pe ultimul loc. frumoasă ideea, simpatică imaginea! o zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu am inteles, desi ma uit de ceva timp ce se afla pe locul 2?

    RăspundețiȘtergere
  9. Suprarealism actual... Fără să vrei te gândeşti la tabloide!

    RăspundețiȘtergere
  10. Un clasament prea real si dureros pentru a-l accepta asa usor... Totusi... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) tja! mare e gradina Domnului!

    Happy WW! ma bucur ca ai revenit! pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Bine ca are si el creierasul un loc, chiar daca cel din urma :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru a pastra spiritul primelor doua locuri, pe locul 3 as fi pus o limba...

    RăspundețiȘtergere
  14. Tare.... !
    Desigur, creierul nu este la locul care i se cuvine de drept. Pe locul trei este maneaua, pe locul patru, stirile PROTV, pe locul 5 fotbalul..... si la urma de tot vine si randul lui...
    :)))

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi pare tare familiar blogul acesta nou al tau! :)))

    RăspundețiȘtergere
  16. VA MULTUMESC TUTUROR pentru vizita si-mi cer iertare ca nu am raspuns la "salutul" fiecaruia.
    ( diverse probleme :)

    - Poate asta-i farmecul nostru : sa nu le imbinam pe toate frumos si sanatos

    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. Păi, da, cam aşa e. Din păcate...
    :))

    RăspundețiȘtergere
  18. INTERESANT CLASAMENT ,DAR NU OBLIGATORIU .O SEARA SENINA!

    RăspundețiȘtergere
  19. Hmmm..oare de cate creiere ar fi nevoie pentru a-l rasturna? Sau de cati idealisti .. Ganduri frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu te supara, dar as vrea te rog sa schimbi fotografia. Clasamentul este fals si nu este bazat pe realitate.
    Locul 1 este corect, locul 2 ar fi la egalitate cu o pereche di silicoane si revistele mondene, iar locul 3 maneaua si bolidul de sute de mii de "ieuro".
    Te salut si te invit in fiecare duminica sau luni (cand ai timp) sa accepti provocarea "Life in Pictures" de pe blogul meu.

    RăspundețiȘtergere
  21. au concurat la propria sectiune

    RăspundețiȘtergere
  22. Costin...
    Multumesc pentru invitatie :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Carmen....
    Viata bate ....virtualul.
    Revin dupa fiercare ratacire . Sper sa nu fie prea departe de casa .
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  24. Dan Ioanitescu...

    Nu rade ! :)
    Am KIRAit intr-UNA pe daramaturi precum bufnita . M-am risipit ...dar m-am intors :D

    RăspundețiȘtergere