.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




miercuri, 15 iunie 2011

miercurea fara cuvinte ( 14)



(initiativa : intre vis si realitate )

25 de comentarii:

  1. ce fiinta extraterestra o fi si asta?
    ciudata...ciudatenie :)
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  2. - "Licuricii au capul si creierul minuscule, insa sunt capabili de lucruri complexe si uimitoare", a concluzionat Moiseff.

    - "Folosesc licariri de lumina pentru a trimite mesaje cu scopul atragerii unui partener. Fiecare specie are mesaje special codificate, care sunt alcatuite dintr-o serie de licariri si pause, asemanator codului Morse,pentru a asigura atragerea unui partener din propria specie.
    Acest mesaj codificat poate sa fie si sfarsitul unor specii de licurici,ale caror masculi sunt ademeniti de femela licurici a unei alte specii.
    Aceste femele imita codul pentru a atrage masculii unei alte specii si cand acestia sosesc ei sunt mancati numaidecat!
    Dar...au propriul lor semnal special atunci cand vor cu adevarat sa atraga un partener."

    Happy WW, pandhora !

    O data in viata am vazut licurici. Nu asa de aproape ca-n poza...luata de pe net .

    Mirific !

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut ocazia sa vad in noapte luminita, dar pe ei asa in detaliu nu, nu arata prea bine, dar...legea compensatiei; si cu oamenii, la fel!

    RăspundețiȘtergere
  4. un licurici! adevarata pata de lumina si culoare!

    RăspundețiȘtergere
  5. uite cine mi-a luat felinarul:)))
    Zi minunata sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  6. elena stanescu...
    Ai dreptate cu legea compensatiei .

    RăspundețiȘtergere
  7. CARMEN...
    Se spune ca : "Licuricii seduc prin flashuri sincronizate"
    Lumina lor ne seduce si pe noi !

    RăspundețiȘtergere
  8. tu26dor ...

    Multumesc , la fel !
    Pe seara iti inapoiez felinarul :D

    RăspundețiȘtergere
  9. straniu de ciudat:)
    bine ca ai spus ce e.
    o zi buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  10. Straniu dar frumos, felicitari. Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nima,recunosc că n-am știut ce văd!M-am luminat din răspunsurile pe care le-ai dat.
    Foarte interesant.Mulțumesc.

    RăspundețiȘtergere
  12. in sfarsit m-am...luminat si eu :)
    asa arata un licurici...puteam sa jur ca e o chestie sferica si luminoasa...vad ca este luminoasa dar in nici un caz...sferica :)

    RăspundețiȘtergere
  13. ok, e clar nu am mai vazut un licurici cam de mult si ramasesem pe ganduri, nu eram sigur daca am in fata unul sau nu :)) Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte interesant ! Nici eu nu am văzut vreodată unul şi dealtfel nici prin cap nu mi-a trecut că ar arăta aşa . Mi-i închipuiam mici gândăcei . Fascinanţi când apar noaptea , ai un sentiment deosebit .

    RăspundețiȘtergere
  15. Licurici!! Eram fascinata cand eram mica..gaseam la bunica..ii luam pe cate un bat pe post de felinar. Si cand ii vezi ziua..ca niste viermi..nici nu-ti imaginezi ce frumosi pot fi noaptea :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Se-cret ...
    Candva, am vazut mici luminite, dar nu de-aproape . Noroc cu Google :D

    RăspundețiȘtergere
  17. abbilbal...
    Flashuri sincronizate...

    RăspundețiȘtergere
  18. Liviu R....
    Ma asteptam sa fie mai ..."frumosi "!

    RăspundețiȘtergere
  19. SoriN...
    Dap ! Ce stim noi despre luminitele noptii !?

    RăspundețiȘtergere
  20. fly2sky...
    Si un vierme are "scateia" lui.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere