.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 26 decembrie 2010

"Un pic mai sus, un pic mai departe" - Céline Dion si Ginette Reno

"Un pic mai sus, un pic, mai departe
Vreau să merg chiar un pic, mai departe
Vreau să văd cum e, acolo, sus
Ia-mă de braț, ține-mă de mână.

Un pic mai sus, un pic, mai departe
Vreau să merg chiar un pic, mai departe
Lasă-mi brațul, dar să mă ții de mână
Nu voi merge mai departe decât trebuie.

Încă un pas, încă un salt
O furtună, un pârâiaș,
Ferește-te! Ai grijă, ţi-am lăsat mâna
Așteaptă-mă acolo, revin.

Încă un pas, unul micuț,
Încă un salt şi eu sunt acolo
Acolo, sus, dacă nu cad
Nu! Eu sunt, eu nu cad!

E frumos! E frumos!
Dacă ai vedea lumea, acolo, jos...
E frumos! E frumos!
Marea mai mică ca ea însăși,
Dar tu nu mă vezi.

................................................

Un pic mai departe, un pic unul singur
Nu vreau să fi departe, singură,
Vino să vezi ce bine este aici
Când suntem sus, o! Ce bine este.

Un pic mai sus, un pic mai departe
Nu-ţi mai pot ține mâna
Spune-mi, cum de am putut urca?
Cum să cobor, fără să cad?

Un pic mai departe, un pic mai puternică
Hai, încă un salt, încearcă din nou
Aş dori să-ţi întind brațele,
Sunt prea sus, tu ești prea jos.

Încă un pas, unul micuț,
Ești prea departe, Te iubesc!
Adio! Adio! voi reveni,
Mă voi întoarce, fără a cădea.

E frumos! E frumos!
Dacă ai vedea lumea, acolo, jos...
E frumos! E frumos!
Marea mai mică ca ea însăși,
Dar tu nu mă vezi.

Un pic mai sus, un pic mai departe
Vreau să merg chiar un pic, mai departe
Poate, bine, un pic mai sus
Voi găsi alte cărări...
Poate, bine, un pic mai sus,
Te iubesc!

Adio! Adio! voi reveni,
Mă voi întoarce, fără a cădea.
E frumos! E frumos!
Dacă ai vedea lumea, acolo, jos...
E frumos! E frumos!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu