.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




luni, 27 decembrie 2010

7. Noaptea FECIOAREI


Aceasta-i noaptea Doamnei Cerurilor ( virgina si mama !).
Cei doi Batrani se-nclina si spun ca sub semnul acesta s-au nascut zeii .

In trup, forta pamantului urca-n pantece si purifica adrenalina care-mi intareste inima.
In inima, de ma „cobor” cu mintea, voi patrunde dincolo de aparentele a tot ce ma-nconjoara, cu limpezime-n Spirit

Bunii mei , imi doresc...(nu eu sunt acea dorinta) , sa-mi duceti forta in laringele creator.

***

Genii zodiacale: Iadara şi Schaltiel
Guvernează: Intestinele şi Hipogastrul
Metal: Mercur
Piatră: Smarald
Parfum: Santal Alb
Plantă: Ulm
Floare: Gloria Dimineţii
Planetă: Mercur
Culoare: Galben
Element: Pământ
Cuvânt cheie: Raţiune


***
- Nu am „cheia astrologica ".
Aici sunt doar simple ganduri , din credinta mea , ca Omul este microcosmosul unui macrocosmos ceresc ..
Imi imaginez , o „hora" a energiei pamantului , ce urca sa se-ntalneasca cu cea a cerului , in "constelatiile" corpului meu.
Hora celor 12 nopti magice ...

(- Sursa foto si a textului color : VOPUS)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu