.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




marți, 21 decembrie 2010

1 . Noaptea PESTI lor


In noaptea asta magica, ating Sigiliul Pestilor , soptind numele sacru al celor doi Batrani ( din douazeci si patru !):

- Cerneti-mi Forta ce intra prin labele picioarelor si intarite sa-mi fie cele sapte endocrine .
De voi cadea in visare , aratati-mi scara din visul lui IACOB, sa-mi pot pricepe evolutia si involutia in materie .

- Odinioara, s-a-mpotrivit IONA , neintelegand CUVANTUL .
Si inghitit de peste , ca de propiu-i subconstient, i s-a dat ragazul sa lege natura lui umana cu cea spirituala .
Transformat, apoi, si-a cunoscut lumina noii constiinte .
Vegheati ,va rog , lumina si intunericul din mine !

- In liniile talpilor sunt scrise reincarnarile si greselile noastre trecute .
IISUS HRISTOS, Mantuitorul lumii si al meu, s-a aplecat in ceremonia spalarii picioarelor ...
Inaltandu-ma pe mine ...in mine, aplecati-ma la picioarele aproapelui meu.


***
Genii zodiacale :Rosamosa şi Uacabielakrel
Guverneazã :Labele Picioarelor
Metal :Platină şi Staniu
Piatrã :Ametist
Parfum :Cimbrişor
Plantã :Agavă şi Paltin
Floare :Violetă
Planetã :Neptun şi Jupiter
Culoare :Violet
Element :Apă
Cuvânt cheie :Demnitate


***
- Nu am „cheia astrologica ".
Aici sunt doar simple ganduri , din credinta mea , ca Omul este microcosmosul unui macrocosmos ceresc ..
Imi imaginez , o „hora" a energiei pamantului , ce urca sa se-ntalneasca cu cea a cerului , in "constelatiile" corpului meu.
Hora celor 12 nopti magice ...


(- Sursa foto si a textului color : VOPUS )

- Despre cele 12 nopti magice, aflati mai multe la adresa http://astrologykom.blogspot.com/2010/12/12-nopti-magice.html

3 comentarii:

  1. pygmalion spunea...
    Ce idee faina ai sa scrii despre asta! Astept cu bucurie fiecare dintre "nopti". >:d<

    21 decembrie, 2010 08:28

    RăspundețiȘtergere
  2. inzestrare

    as fi vrut sa spun ca mi-e dor de batrani. m-au lasat singur spunand ca asa trebuie. am uitat a fi cu ei langa tine. ma intrebam in ultimul timp daca or zice cuiva de mine. ma interesa despre mine prin ei. o incuviintare. o incurajare. o mustrare. dar nu i-as putea accepta, acum, nu. o lacrima mi-a curs, pentru atunci eu.

    inca nu stiu ce e mai real, ce e sau ce sta sa vina. ca sa ajung ce sta sa vina trebuie sa mor ce e. asta a durut atunci. eu stiu eu stiu m-am incurajat singur. eu pot eu pot mi-am incuviintat singur.

    o sa sterg dupa un timp ce am scris pentru ca ma priveste.

    tie iti spun direct, ma fascinezi.

    RăspundețiȘtergere
  3. "...te priveste"
    Privindu-te nu am cum sa nu-mi amintesc ...
    ESTI oriunde voi rataci eu.
    SUNT oriunde te vei aseza tu !
    In noaptea asta ,( eternitate ), pe altarul sfant se mai ridica un Turn Babel...
    Nu esti singur !
    POTI asa cum trebuie !

    RăspundețiȘtergere