.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




sâmbătă, 17 martie 2012

mi-am dat cu parerea...

( Sper sa nu doara !:))))

Suntem Spirite intrupate, deci, suntem toti fiinte spirituale: singuri pe cate o cale ,dar neputandu-ne “implini” decat in mijlocul oamenilor.

Sunt libera sa-mi Imaginez, lasata sa Intuiesc, dar Inspiratia mi se da numai daca merit ( Creatorul este mereu cu “ochii” pe mine ).

Nu am pacate, am numai experiente bune sau/si rele care ma fac buna sau/si rea …Din astea doua sunt UNA. ( parerea mea ?)

M-am folosit de carti ca sa-mi selectez gandurile , acum le folosesc , doar,in descifrarea unui mesaj.

Am fost foarte atenta la fata unui nou-nascut si ( of, viata asta) la fata unui om care murea.
Este un moment de “pauza” cand amandoua starile sunt asemanatoare .
Apoi unul tipa, iar celalalt suspina .
M-am gandit ca au dreptate cei care au cercetat “fenomenul” si au spus ca tipatul celui care se naste , are aceeasi frecventa cu suspinul celui care moare .

Ma retrag imbunatatita .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu