.

"Vino și asează-te.
Peste două zile nu voi mai fi aici...
Și pe urmă...niciodată."
(Vasili Șukșin)




duminică, 30 mai 2010

re/cunosc...


Cunoasterea tacuta a corpului meu este dincolo de puterea mea de patrundere.
Ar fi o neghiobie sa pretind ca as sti CE il locuieste , si ca starile trecatoare si necontrolabile de "iluminare" ar anula Legea gravitatiei..aici in 3D :)))
Nu ma indentific cu nimic din lume...doar ca mai privesc abisul din pupila mea sau din cea a aproapelui meu .
In rest..recunosc ca nu sunt constienta de mine insami, ca abia de ma gasesc in "eu respir", "eu merg" ...bla, blaa...si ca din tot ce am memorat si din toate procesele gandirii...meditatii, concentrari, cantari ...pe cuvant daca am creat macar un firav fir de iarba ! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu